Audience

Anyone that needs online PDF tools

About PDF Guru

PDF Guru is an online PDF tool that enables users to convert, edit, merge, and compress PDFs with just a few clicks.

Download your document quickly and with ease. Our PDF converter can create PDF files in seconds!

We use HTTPS encryption to protect your digital data when you make PDF files on our platform.

Redact a PDF, modify text, add new objects, and perform even more actions all in one place.

We designed an intuitive interface so that you can use our PDF maker without any hassle.

Our PDF maker works online on all platforms, whether it's Windows, Mac OS, Linux, iOS, or Android.

If you don’t want others to open, edit, or print your file, you can lock or restrict access to it.

Pricing

Starting Price:
Free
Free Version:
Free Version available.

Integrations

No integrations listed.

Ratings/Reviews - 194 User Reviews

Overall 1.3 / 5
ease 1.6 / 5
features 1.5 / 5
design 1.5 / 5
support 1.3 / 5

Company Information

PDF Guru

Videos and Screen Captures

PDF Guru Screenshot 1

Product Details

Platforms Supported
Cloud
Training
Documentation
Support
Online

PDF Guru Frequently Asked Questions

Q: What kinds of users and organization types does PDF Guru work with?
Q: What languages does PDF Guru support in their product?
Q: What kind of support options does PDF Guru offer?
Q: What type of training does PDF Guru provide?
Q: How much does PDF Guru cost?

PDF Guru Product Features

PDF

Convert to PDF Not Supported
Encryption Not Supported
PDF Reader Not Supported
Digital Signature Not Supported
Annotations Not Supported
Watermarking Not Supported
Merge / Append Not Supported

PDF Editors

Access Controls / Permissions Not Supported
Annotations Not Supported
Commenting / Notes Not Supported
Customizable Branding Not Supported
Delete Pages Not Supported
Electronic Signature Not Supported
Forms Management Not Supported
Full Text Search Not Supported
Merge / Append Not Supported
Optical Character Recognition (OCR) Not Supported
Rearrange Pages Not Supported
Rotate Pages Not Supported
Compare Side-by-Side Not Supported
Watermarking Not Supported
Offline Access Not Supported
  • A PDF Guru User
    Call center operator
    Used the software for: Less than 6 months
    Frequency of Use: Monthly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Excellent"

    Posted 2026-09-26

    Pros: I've been using it quite a bit these past few days, it's very fast and practical, I highly recommend it, not to mention that the website is very comprehensive!

    Cons: I don't think there are many cons, but I believe they could make an app..

    Overall: Very good, no ads, quick to install the PDF, highly recommend for anyone who needs top 10 websites to make your day easier..

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-09-27
    Hello! Thank you so much for your thorough review and detailed feedback! We are glad to hear that you find PDF Guru fast, practical, highly comprehensive, and effective for your workflow! Regarding your suggestion about a mobile app, we really appreciate you bringing this up. We are continuously working on improving accessibility across all platforms, and user input like yours helps guide our product roadmap. If you ever have additional suggestions or need assistance, please feel free to reach out to us anytime at social@pdfguru.com. Have a wonderful day!
  • A PDF Guru User
    Manager
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Daily
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "easy to use"

    Posted 2026-09-24

    Pros: easy to use and quick, best pdf signing tool I've ever used. came across this through an ad I saw on google

    Cons: have to write reviews thats annoying, pushing for paid subscription

    Overall: good to use if they provide free features and avoid asking for reviews thats annoying very much

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-09-25
    Hello! Thank you so much for sharing your feedback with us! We are thrilled to hear that you find PDF Guru quick, easy to use, and the best PDF signing tool you've experienced! We also really appreciate your honest notes on the review requests and subscription options. We strive to provide a transparent and seamless experience, so hearing where we can reduce friction for our users is incredibly valuable to us. If you ever have additional thoughts, questions, or need help with your account, please feel free to reach out to us directly at social@pdfguru.com. Have a wonderful day!
  • A PDF Guru User
    Engeneering
    Used the software for: Less than 6 months
    Frequency of Use: Weekly
    User Role: User
    Company Size: 100 - 499
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "REVIEW ABOUT PDF GURU "

    Posted 2026-09-20

    Pros: Pdf guru is an amazing app and it is very user friendly anyone can edit there pdf and make one it gives you so many options such as text, font type ,zoom in and many more it make my work done very quick and easily and I am a very happy user

    Cons: To be honest till now I don't see such cons to say till now it is perfect

    Overall: Overall it is very perfect app to use you get things that you want and wok without lag what else we want you can easily go for it 5 stars for me

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-09-22
    Dear Valued Customer! Thank you for such a detailed and thoughtful review! We’re delighted to hear that the editing tools, customization options, and overall ease of use have made your work with PDFs quicker and more convenient. It’s especially great to know that you’ve had a smooth experience without encountering any issues so far. Your kind words are truly appreciated and mean a lot to our team. We hope the service continues to make your everyday document tasks just as easy. Thank you for your support!
  • Sanjeev R.
    User
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "PDF Guru review"

    Posted 2026-09-19

    Pros: N/A

    Cons: I used PDF Guru for editing a document. To download the document, I was required to pay INR 94/--. After submitting my credit card details, this website charged my Credit Card three times consecutively INR 95, $0.99, $0.99.

    Overall: If you don't cancel subscription, they will start charging higher amount
    Beware of using PDF Guru!!

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-09-21
    Dear Sanjeev! Thank you for taking the time to give us feedback; it means a lot to us. We’re sorry to hear about the unexpected charges and understand how concerning it is to see multiple transactions after making a payment for a document. It seems that you may have signed up for a trial subscription, and before your purchase, the terms of the trial and additional subscription options were prominently displayed on the sales page. We’d like to look into the charges and subscription details associated with your account to clarify what happened and assist you with the next steps. Please contact us at social@pdfguru.com with your account email and transaction details so our team can investigate the case securely. We appreciate you bringing this to our attention and hope to have the opportunity to address your concerns.
  • A PDF Guru User
    Chief Executive Officer
    Used the software for: Less than 6 months
    Frequency of Use: Weekly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "A Positive and Valuable User Experience"

    Posted 2026-09-19

    Pros: I appreciate the overall user experience, professional presentation, and the effort invested in making the product accessible and convenient. The platform offers a useful approach, and I found the experience generally positive. Its features and practical functionality can be valuable for users seeking an efficient and reliable solution. The overall design and accessibility contribute to a satisfactory experience.

    Cons: Although my overall experience was positive, there is always room for improvement. Some features could be further refined to make the user experience even smoother and more convenient. Additional improvements in functionality, guidance, and customer support would help users achieve greater satisfaction and make the product more effective for different needs.

    Overall: Overall, my experience has been positive and worthwhile. I appreciate the effort, accessibility, and practical value offered by the product. It provides a useful experience for users and demonstrates potential for continued improvement. With further development and attention to user feedback, the product can become even more effective and beneficial. I value the opportunity to explore and use this solution and would encourage users to assess its features according to their individual requirements.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-09-21
    Dear Valued Customer! Thank you for taking the time to share such thoughtful and detailed feedback. We’re glad to hear that you had a positive experience and found the platform accessible, practical, and convenient to use. We also appreciate your suggestions regarding functionality, guidance, and customer support. Feedback like yours helps us identify areas where the experience can be improved and made more seamless for different user needs. Thank you again for recognizing the effort behind the product and for sharing your perspective with us. We truly value your feedback and will keep it in mind as we continue improving the service.
  • A PDF Guru User
    Marketer
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Daily
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "PDF Guru review"

    Posted 2026-08-23

    Pros: N/A

    Cons: I made one-time payment and only used pdf converter to only convert one file to pdf. I didn’t subscribe and I also didn’t get any subscription letter as well. A week later they took 49,99€ from my account and when I contacted and said it’s a mistake and asked my money back, they said they can’t make refunds.

    Please be careful with one-time purchases!

    Overall: Please be careful with one-time purchases!

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-08-24
    Dear Valued Customer! Thank you for giving us feedback. We’re sorry to hear about your experience. Regarding the payment procedure, we want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process. We aim to be transparent about our pricing, and the Terms and Conditions are accessible before making any purchases. That said, we’d be happy to review your specific case and clarify what happened. Please contact us at social@pdfguru.com with the email address associated with your purchase so our team can investigate the account details.
  • Gawie M.
    Video Editor
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Weekly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Disappointed "

    Posted 2026-08-19

    Pros: Very little to mention here. The PDF conversion itself worked and the website was relatively straightforward to use for the specific task I needed. Customer support was also polite and responded to my emails, which I appreciate. However, beyond that, I didn’t find much that stood out positively about the overall experience. The initial service seemed convenient for a simple PDF conversion, but the unexpected subscription charge and subsequent refusal to provide a refund significantly outweighed any positives. Given the cost involved, I would personally expect a much clearer purchasing process and greater transparency around trial-to-subscription terms.

    Cons: The biggest issue is the lack of transparency around the subscription. I believed I was paying around R15 for a simple PDF conversion, only to discover a week later that I had been charged over R800 for a Pro subscription. While I accept that I may have overlooked the trial terms, the jump from a small one-off payment to such a large recurring charge feels disproportionate. The fact that the refund was refused despite me cancelling immediately after discovering the charge was also extremely disappointing. Overall, the pricing structure and trial-to-subscription process left me feeling misled and very dissatisfied with the service.

    Overall: I’m very disappointed with my experience with PDF Guru.

    I signed up because I needed to convert a PDF and believed I was simply paying a small fee of around R15 for the service. About a week later, that R15 payment was refunded and I was instead charged over R800 for a Pro subscription that I did not knowingly intend to sign up for.

    I immediately cancelled the subscription and contacted customer support to request a refund. While the support agent was polite and explained that the charge resulted from a 7-day trial automatically becoming a paid subscription, they refused to refund the money because of their non-refundable payment policy.

    What makes this particularly frustrating is the amount involved. Over R800 is a significant amount of money for what I believed was a simple PDF conversion. For comparison, Adobe Acrobat Pro — a far more established and comprehensive professional PDF solution — is currently listed at US$19.99 per month on its annual, billed-monthly plan. (⁠Adobe)

    The issue isn’t simply that PDF Guru has a subscription model. It’s that a service can appear to cost around R15 for a single task and then result in a charge of more than R800 when the user doesn’t realise they have entered a recurring subscription.

    I accept that I may have overlooked the trial terms during sign-up, but I cancelled immediately after discovering the charge and requested a reasonable goodwill refund. Unfortunately, PDF Guru refused.

    My advice to anyone considering using PDF Guru: read the trial and subscription terms extremely carefully before entering your payment details. What looks like a small one-off payment can turn into a substantial unexpected subscription charge.

    Overall, I’m very dissatisfied with the experience and, more importantly, with the lack of flexibility when I contacted them immediately after discovering the charge.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-08-21
    Dear Gawie! Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your kind words regarding the functionality of our PDF conversion tools and the politeness of our support team, though we are truly sorry to hear that the subscription outcome left you feeling dissatisfied. Regarding the payment procedure, we want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process. We aim to be transparent about our pricing, and the terms of the trial and subsequent subscription options are visibly displayed on the sales screen before the purchase is finalized. We also take your feedback regarding our refund policy and support flexibility very seriously. We strive to provide exceptional quality support and regret that we didn’t meet your expectations in resolving this matter to your satisfaction. We absolutely want every case to be reviewed fairly and carefully. If you would like us to take another look at your situation and re-evaluate your case, please reach out directly to our team at social@pdfguru.com with your account details. We will gladly review your interaction and explore what options may be available for you.
  • Travis H.
    Agency Owner
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Scam"

    Posted 2026-07-28

    Pros: I don't know anything about the product. I was trying to open one file one day and I stumbled across this product that said it would open it for 99 cents. I had no idea that I was signing up for anything and it certainly was not clear that they would charge me $50 a month for something I'm really not even sure if I ever downloaded or used. Unfortunately it took me 3 payments to realize they were taking the money and they are not a decent enough company to do the right thing.

    Cons: I was trying to open one file one day and I paid 99 cents looking for something that would help. 3 months later I see that they've charged me $150 in that time. I never would've knowingly signed up for a $50 a month product. I don't really even know what it does. They did promise me a refund but didn't send it then ghosted me. They say that they are perfectly transparent and it's clearly stated that you are signing up for a $50 a month charge but obviously there are many many people who are feeling scammed so it's not clear at all. And they see these complaints but they do not change anything so more and more people are getting charged all the time. Then they just keep the money. Legitimate companies do not do business that way. If you're reading this before you've gotten into bed with these crooks my advice would be to run from this company.

    Overall: Terrible experience. I feel scammed. They get the same complaints all the time and they just keep on doing what they're doing. As for the questions...I have to answer but I tried to open a file one day and it looked like this might help so I paid the 99 cents. I honestly don't remember if it helped, I don't even remember if i used the product or what it's supposed to do. It was a simple file that I know I can already open on my work computer but wanted to open on a different computer that day. I just needed help for one minute on one file. Would have never signed up for a $50 a month program if it was clear that that is what was happening.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-07-28
    Dear Travis! Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is to deal with unexpected charges and an unresolved refund request. Regarding the payment procedure, we want to clarify that charges are applied only with the customer's consent. When you subscribe to our services, the cost and terms—including details about trial periods and subsequent renewals—are clearly outlined before you complete the transaction. Additionally, our Terms and Conditions are displayed on the sales screen to ensure transparency. We want to emphasize that our intention is never to deceive or mislead our users. We take your concerns about customer service very seriously and regret that our communication fell short of your expectations after a refund was discussed. We absolutely want every case to be reviewed fairly and carefully. If you would like us to take another look at your situation and review your previous support interaction, please reach out directly to us at social@pdfguru.com with your account details. We will gladly investigate your case and work on finding an appropriate solution.
  • A PDF Guru User
    Chef
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Scammers!!!!"

    Posted 2026-07-26

    Pros: Scammers!!!! I will make sure you will pay for what you did. You just wasted my time emailing you with my refund. You never refunded it to me!!!!

    Cons: Scammers!!! I will not stop until my money comes back to me you scammers!

    Overall: They just take your money!!!
    Why don't you do business in a proper way? Why need to scam people? It's not your money

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-07-26
    Dear Valued Customer! Thank you for taking the time to share your feedback. We are truly sorry to hear about your frustration regarding your refund request and understand how upsetting this situation is for you. We take allegations of unauthorized charges and scams very seriously, and we want to emphasize that our intention is never to deceive or mislead our users. Regarding the payment procedure, we want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process, and our Terms and Conditions, including refund policies, are explicitly depicted on the sales screen for users to review before finalizing any payment. We also regret that your experience with our support team did not meet your expectations. We absolutely want every refund request to be reviewed fairly and carefully. If you would like us to take another look at your case, please reach out directly to our support team at social@pdfguru.com with your account and transaction details. We will gladly investigate your communication history, re-evaluate your request, and work to resolve this matter for you.
  • A PDF Guru User
    User
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 100 - 499
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Misleading Subscription Process"

    Posted 2026-07-16

    Pros: No pros poor service unclear recurring charge refund denied very disappointing experience not worth it at all forever.

    Cons: Very disappointing experience with PDF Guru. I only used the service once, and it did not meet my expectations. I was later charged for a recurring subscription that I do not recall agreeing to, as the automatic renewal was not clearly disclosed during purchase.

    Overall: I requested a refund, but they refused and only canceled future charges. The subscription process feels misleading. Please be careful and review the terms carefully before purchasing.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-07-17
    Dear Valued Customer! Thank you for your review, we are sorry for the inconvenience caused! We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding unexpected billing and refund handling. Please note that subscription details, including trial duration, pricing, and automatic renewal terms, are presented during checkout and confirmed in the order confirmation email. The subscription remains active unless it is canceled before the renewal date, as outlined in the service terms. We would genuinely appreciate the opportunity to investigate your case and make this right. Please feel free to contact us directly at social@pdfguru.com, and we’ll do our best to assist you as quickly as possible.
  • A PDF Guru User
    Designer
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Daily
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Horrible customer support"

    Posted 2026-07-10

    Pros: I used it for a one time test and it was ok. I wanted to compress two videos but the final product lost quality.

    Cons: This is a horrible platform with horrible support. I tested out a one-time service for which I paid 0.99€, and ended upbwith a surprise subscription for 49€ after 7 days, even though this was not mentioned anywhere.

    When I reached out and asked for a refund they wanted to offer 2 years of free supscription, when I declined they said they do not offer refunds and asked me to check their refund policy page. I did, and got back to them based on their own page information which stated that EU users can shut down any subscription with full refund within 14 days. After that they wanted to offer half in refund and another BS plan. I told them i don’t want it because I don’t need their website the stopped replying.

    I can’t stress it enough how bad they’re customer support is.

    Overall: Horrible customer support. They do not follow their own refund policy rules. I don’t recommend them at all. Stay away

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-07-11
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback. We are sorry to hear that. Our platform aims to be transparent about all charges and subscriptions. The subscription terms and conditions, including the details of any charges, are visibly displayed on the sales screen before the purchase is finalized. We also ensure that explicit consent is obtained before any charges are applied. We take refund requests seriously and review them according to our refund policy and applicable regulations. Our support team made several attempts to find a suitable solution in your case, including offering alternatives, but we understand that these options did not meet your expectations. We encourage you to contact our support team again at social@pdfguru.com with your account details so we can review the conversation history and ensure your case has been handled appropriately.
  • Uros A.
    User
    Used the software for: Less than 6 months
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "My worst experience ever!"

    Posted 2026-07-10

    Pros: There are no pros ! Just stay away from this website as this is subscription trap and obviously this is a SCAM.

    Cons: They don’t want to refund charge that they made today (49.99€) because their website didn’t let to cancel subscription back then when I was editing 1 document only!!! They reply to emails but they states that they don’t do refunds. Which is really bad because this is their deceptive subscription trap! Their phone number not functioning!

    Overall: Stay away from this website and service! This is my worst experience ever!

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-07-11
    Dear Valued Customer! We are sorry to hear that you are dissatisfied with your experience. Regarding the payment procedure, we want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process. We aim to be transparent about our pricing, and the Terms and Conditions are accessible before making any purchases. We understand that unexpected charges can be frustrating, but refunds are handled according to our refund policy, which is available to all users before subscribing. Our support team responds to customer requests and reviews each case individually. If you believe there was an issue with your account or cancellation process, please contact our support team at social@pdfguru.com so we can investigate the situation and provide assistance.
  • A PDF Guru User
    Marketing
    Used the software for: Less than 6 months
    Frequency of Use: Daily
    User Role: User
    Company Size: 100 - 499
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Alert scam ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️"

    Posted 2026-07-05

    Pros: N/A

    Cons: Beware: Unauthorized $49.99 Charge After a $0.99 Purchase

    Overall: I purchased a $0.99 one-time service on 23/06 to download an edited document. I paid using Apple Pay and was never asked to create an account or clearly informed that I was signing up for a subscription.

    Then, on 30/06, I was unexpectedly charged $49.99.

    Since then, I’ve sent multiple emails to customer

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-07-06
    Dear Valued Customer! Thank you for taking the time to give us feedback; it means a lot to us. We want to sincerely apologize for the negative experience you had with our product. Please be kindly informed that the charges are applied with the user's consent, and the terms of the subscription are displayed on the sales screen before the purchase is finalized. This is to ensure transparency and inform our users about the subscription details before they commit to it. Rest assured, our support team will handle your request as quickly as possible. If you require further help or have more questions, don't hesitate to update your email or reach out to us again at social@pdfguru.com.
  • Cliff C.
    User
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "SCAM"

    Posted 2026-06-19

    Pros: Nothing just for them to steal money and tell you that they can't refund you even though you dont need theire service

    Cons: I was misled with hidden monthly charges that I never authorised. I requested my refund They offer 2 years free service. I dont want their service I want my money back.

    Overall: Bad experience, misleading advert. Fraud company that takes your money without authorization they dont deserve even one star.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-06-20
    Dear Cliff! Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand your concern regarding unexpected charges and how frustrating this situation must be. Please note that all subscription terms, including any recurring payments, are presented during the checkout process and require user consent before purchase. That said, we take all concerns about billing transparency very seriously. We would like to review your case again and ensure everything was handled correctly. Please contact our support team at social@pdfguru.com so we can investigate and assist you further.
  • CM L.
    Director
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "A Wolf in Sheep Skin"

    Posted 2026-06-11

    Pros: Nothing extraordinary. You can find similar features on other apps which will not scam your money.

    This app is more like an enticement and entrapment to make you pay unwillingly.

    Cons: It will entice you with very low trial price. Then it will charge to your card USD49.99 per month without your full knowledge. You can't delete your card details from the pdf guru account. You will have to do it from your bank app.

    The trial period is a very short 7 days and will start charging to your card the second it crosses 7 days.

    This is more like a scam site masquerading as a legitimate site.

    DON'T USE IT!

    Overall: AVOID IT AT ALL COST.

    Not worth trying it out. Nothing special but when you try to cancel the subscription, hell of a trouble.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-06-13
    Dear Valued Customer! We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding pricing and subscription management. We aim to clearly display all trial and renewal details, but we recognize your concerns and will review them with our team. If you need help, please contact us at social@pdfguru.com so we can assist you further.
  • Amy L.
    Small Business Owner
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Do NOT use PDF Guru"

    Posted 2026-06-05

    Pros: Professional appearance of document but took a lot of tries to have it downloaded professionally and then I had to print & scan it to be able to email it.

    Cons: Hidden charges. Do not make it clear when you buy the single download that you start a subscription in 7 days and won't refund, even the 1st day of being charged.

    Overall: Charged for a one time document download & then 7 days later charged $49.99 for a months subscription I did not opt for. Immediately contacted PDF Guru & they refused to refund. This was not made clear during download. Finally found the disclaimer at the bottom of the email invoice. Horrible customer service!! Refuse to refund 1 day into this subscription I did not opt for and keep sending me the same canned email response 8 times.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-06-06
    Dear Amy! Thank you for taking the time to share this feedback. We’re sorry to hear about your experience and that the subscription terms felt unclear. Our intention is always to present pricing and subscription details transparently during the checkout process, including information about the trial period and renewal. That said, we understand your concern and frustration regarding how this was perceived. We also regret that you feel the support responses were repetitive — that is not the experience we aim to provide. If you believe there has been an error in billing, we recommend contacting our support team again at social@pdfguru.com so they can review your case in detail and confirm what options are available to you.
  • A PDF Guru User
    Retired
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Scammers"

    Posted 2026-05-28

    Pros: Nothing

    Cons: I used PDF Guru to convert a locked PDF file into a Word Document as I needed to copy and paste so I could respond to a numerous points. I thought I was just purchasing a one of transaction, but yesterday I was billed with an annual or monthly charge!

    Overall: I tried to explain my situation but got a generic AI response. As a 73 year old pensioner with limited technology experience I was very disappointed! Do not trust these people!!

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-05-30
    Dear Valued Customer! Thank you for sharing your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand how frustrating it can be. We would like to clarify that all charges are made in accordance with the subscription terms agreed to at the time of purchase. This includes the pricing and renewal conditions that are presented before checkout and confirmed by the user. If the issue persists, please feel free to update your email to social@pdfguru.com for further assistance. Please know that our team is focused on resolving the matter to your satisfaction.
  • Kristine M.
    User
    Used the software for: Free Trial
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "High fees and don’t provide refunds"

    Posted 2026-05-25

    Pros: N/A

    Cons: A scam, exorbitant charge for monthly. It’s auto recharge. Asking for a refund but they offered me a 2 year free use of the service, that’s because they know they charge above and beyond for a month!

    Overall: Refund my money! I did not even use your service that allows you to charge me this much! I converted - couple of pdf file to test! That’s it. It did not work for me so I stopped! Now you don’t even refund me my money!

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-05-26
    Dear Kristine! Thanks for letting us know about this issue. We want to sincerely apologize for your negative experience with our product. Regarding the payment procedure, we want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process. We aim to be transparent about our pricing, and the Terms and Conditions are accessible before making any purchases. We also understand that a free extension offer may not meet your expectations in this situation. That said, we take concerns like yours seriously. If you believe there was any misunderstanding, please contact our support team at social@pdfguru.com with your details so we can review your case properly and check what options may be available to you.
  • Katia L.
    User
    Used the software for: Less than 6 months
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "Truffa!!!"

    Edited 2026-05-18

    Pros: No one is just a scam. Be careful, I only used their services once and paid one euro, but after a few weeks they charged me 49.99 euros. I never used the trial; in fact, I paid one euro for the one use I made. They refuse to refund the money, even via PayPal. They admitted the situation by email, but they won't refund the money. Scam.

    Cons: I only used their services once and paid one euro, but after a few weeks they charged me 49.99 euros. I never used the trial; in fact, I paid one euro for the one use I made. They refuse to refund the money, even via PayPal. They admitted the situation by email, but they won't refund the money. Scam.

    Overall: I think it's s necessary to denounce this company to authority. Many people are writing everywhere without a solution!

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-05-19
    Dear Katia! Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your concerns regarding the subscription charge and the outcome of your refund request. Please note that subscription details, including pricing, trial conditions, and renewal terms, are presented during checkout and confirmed in the order confirmation email before purchase. Charges are processed according to the selected plan and remain active until canceled prior to the next billing cycle. We understand that you are dissatisfied with the resolution of your case. Refund requests are reviewed individually in line with our refund policy and applicable payment provider rules. We would be happy to take another look at your situation and clarify what happened. Please contact our support team again at social@pdfguru.com so we can review your request and assist you further.
  • MB M.
    Manager
    Used the software for: Less than 6 months
    Frequency of Use: Yearly
    User Role: User
    Company Size: 1 - 25
    Design
    Ease
    Features
    Pricing
    Support
    Probability You Would Recommend?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    "PDF Guru is a thief"

    Posted 2026-05-15

    Pros: Easy-to-use app.

    Cons: I paid for one-time use, but after a couple of weeks, they charged me 49.99 euros.

    Overall: Terrible refund policy, no longer responds to my emails. Everyone has to be very careful of how they are that using this app and what exactly they are buying.

    Read More...
    Reply from PDF Guru
    Posted 2026-05-18
    Dear Valued Customer! Thank you so much for letting us know. We’re sorry to hear about your experience and understand your concerns regarding unexpected billing and refund handling. Please note that subscription details, including trial duration, pricing, and automatic renewal terms, are presented during checkout and confirmed in the order confirmation email. The subscription remains active unless it is canceled before the renewal date, as outlined in the service terms. We would genuinely appreciate the opportunity to investigate your case and make this right. Please feel free to contact us directly at social@pdfguru.com, and we’ll do our best to assist you as quickly as possible.
  • Previous
  • You're on page 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Next