Menu

Welcome to Open Discussion

2010-01-05
2013-04-23
<< < 1 2 (Page 2 of 2)
  • Remco

Remco - 2010-04-16

Hallo Scriptnono

Je moet de zelfde logingegevens gebruiken als in de rto alleen de server_name en server_address moet je veranderen in de sidnEppConfig.php beide van testdr.domain-registry.nl naar drs.domain-registry.nl

Voor de whilelist kan je deze test doen.
    Voer het volgende commando uit op de commandline van de machine waar je code draait:
    telnet drs.domain-registry.nl 7000

Je krijg dan een melding of je whilelist goed staat.

Grtz,Remco

• Scriptnono

Scriptnono - 2010-04-16

@ riemervanderzee
    Ik sta inderdaad op de whilelist. Reeds doorgegeven en telnet bevestigt het ook.

@ rab42
    Nee, ik heb een andere wachtwoord voor RTO dan de echte productieomgeving.

Op RTO werkt alles, maar de echte productieomgeving geeft deze fout. In combinatie met SIDN fout 2501.
    Raar dit…

• Riemer van der Zee

2501 error = validation error.

Wees er zeker van dat in de sidnEppConfig SERVER_ADDRESS het zelfde is als SERVER_NAME.
    In jouw geval is dat dus: drs.domain-registry.nl

Als het daarna niet lukt, probeer SIDN te bereiken of de wachtwoord wel goed is. Daar waren wat problemen mee.
    Let ook op dat de drs-epp wachtwoord kan verschillen van de wachtwoord van de drs websysteem.

• Scriptnono

Scriptnono - 2010-04-23

Dank voor de reacties. Het lag aan SIDN. Ze hebben het probleem opgelost.

• Riemer van der Zee

Beste mensen,

nu zit ik met een klein probleem. Ik heb een "ë" in de naam domeinhouder, en hij geeft dan zo steeds een "unknown token" error.
    Bij wijzigen van deze karakter naar e, verdwijnt deze error. Opzich staat alles naar UTF-8, de XML schema's staan zo en dergelijke… Heeft iemand een idee? Of zou het misschien komen door een string functie van PHP die het wijzigd naar een ander karakterset?

<< < 1 2 (Page 2 of 2)

Log in to post a comment.