Menu

Maken van nieuwe client

Antoine
2006-01-16
2013-05-02
  • Antoine

    Antoine - 2006-01-16

    Hallo,

    Ik ben nieuw met compiere. Ik heb eea. geinstalleerd en verkend. Het ziet er goed uit. Ik wil vervolgens een nieuwe client maken. Als onderdeel van de procedure moet er een csv file worden gekozen. Maar daarvan is geen Nederlandse versie? (eerste vraag bestaat iets dergelijks?). Verder hoe lang duurt het aanmaken van een client? op mijn systeem was die toch al wel 8 uur bezig maar nog geen resultaat. Gezien de snelle installatie lijkt me dat erg lang. Heeft daar ook iemand ervaring mee?

     
    • johan steunenberg

      Goeiemorgen, ANtoine,

      of er een nederlandse versie bestaat, weet ik niet, maar ik ga ervan uit. Daar kan je het beste de nederlandse Partners op aanspreken (ik zit zelf in Duitsland).

      8 uur is lang. Of je hebt een systeem met te weinig resourcen, of je hebt iets bijzonders gedaan. Of (wat goed kan) je hebt een venstertje dat je zegt dat je klaar bent, maar omdat jeondertussen iets anders gedaan hebt, zie je en vind je die niet :-)

      Wanneer deze tip niet helpt, moet je meer informatie geven, anders kan ik niet meer zeggen.

      Groetjes,
      Johan Steunenberg

       
    • Alain

      Alain - 2006-01-17

      nog een andere tip: bij het aanmaken van een nieuwe client heb ik nog problemen ondervonden als ik in het Nederlands ingelogd was. Dus liever een sessie in het Engels gebruiken voor het aanmaken van nieuwe client, en dan gewoon opnieuw inloggen als nieuwe client bestaat...

      mvg,

      Alain
      Audaxis

       
    • pvhvp

      pvhvp - 2006-09-27

      Verder hoe lang duurt het aanmaken van een client? op mijn systeem was die toch al wel 8 uur bezig maar nog geen resultaat. Gezien de snelle installatie lijkt me dat erg lang. Heeft daar ook iemand ervaring mee?

      ==> Als je als SuperUser bent aangemeld blijft die ook doorladen, je moet zien dat je als System bent aangemeld om dit te doen!
      Dan werkt het goed!

       
      • Alain

        Alain - 2006-09-27

        SuperUser of System zijn gebruikers namen.
        Wat hier telt is de rol die gebruikt is --> System Administrator.

        Client aanmaken is best als in het ENGELS ingelogd.

        mvg,

        Alain

         

Log in to post a comment.