Menu

The swedish transation of the "Message-text"

2004-02-06
2004-02-06
  • Anders Hallkvist

Hej!

Jag tycker att texten som kommer fram nr man klickar p lnken "Vid tekniska frgor eller frgor om slkten kontakta..." i sidfoten r ngot omstndig.

Rubriken ver rutan fr e-post r "Frn". Det blir ngot frvirrat, tycker jag, d man redan har skrivit i sitt namn. Det borde ju rimligen vara just "E-postadress".

Sedan r det texten om anvndandet av e-postadresser. Det r ju viktigt information som skrivs ut och den mste vara dr. Men ordet emailadress (borde det inte heta e-postadress?) kommer igen tre gnger p tre meningar. Det kanske skulle g att formulera om?

Fy, nu lt jag som nn otck, jobbig sprkpolis, och det var ju inte alls meningen ;-)
    Det hr var bara ngra tankar som kom nr jag satt och gick ver mitt eget trd.

mvh
    /Anders

• Patrik Hansson

Patrik Hansson - 2004-02-06

Tack fr tipsen. Jag har inte ftt in ngra kommentarer innan s d blir man lite blind fr vad man sjlv skrivit. Jag ska fixa det.
      Jag hller p att jobba p texterna infr version 3. S jag kommer inte att slppa ngra patchade versioner innan dess. Men om man vill ha det senaste kan du ta det frn CVS-trdet. Men det r en del frndringar p gng infr verion 3 s en del texterna kommer kanske frsvinna och en del nya kommer till.

Patrik

Log in to post a comment.