Adding field

cees cools
2012-07-27
2013-01-20
  • cees cools

cees cools - 2012-07-27

I'm not yet familiar with DC. Using the standard module Software, there is no separate field under "Samenvatting". In DC in the Toolbar at the top, clicking on the button "Beheer"/Categorieën beheren", I would like to add some of those categories (depending on the kind of software) to the standard module Software. How do ik do that?
    In the standardmodule Books there is already a Category field in which you can choose a pre-defined icon or you can make a new one. Is this also possible in the standardmodule Software, if not how to handle?

• Robert Jan van der Waals

Hallo,

Ik denk, ik vraag het maar even in het Nederlands :)
    Zowel in de software als in de Boek module kun je categorien beheren. Dit zijn wel gescheiden lijsten, dus een sofwtare categorie zal niet worden getoond in de film categorien.

Maar ik vrees dat ik de vraag niet helemaal goed heb begrepen, dus als dit niet helpt, laat het dan even weten.

Groeten,
    Robert Jan

• cees cools

cees cools - 2012-08-03

Robert Jan,

Wat is bedoel is dat in de Boek module onder tab Samenvatting standaard een aantal velden zijn opgenomen te weten: Titel, Omschrijving, Jaar, Beoordeling, Categorie en verder. Als je vervolgens Categorie aanklikt kun je een keuze maken uit verschillende boeksoorten.
    Mijn vraag is of een dergelijke keuzefaciliteit ook in de Software module bestaat c.q. kan worden ingeregeld. Als ik nl. op deze module klik, zijn de volgende velden zichtbaar: Titel, Omschrijving, Beoordeling, Jaar, Beoordeling, License, Platform. Derhalve geen Categorie veld, ofschoon bovenin de toolbar onder Beheer/Categorieën beheren wel uit diverse gamesoorten kan worden gekozen. Hoe kan ik daarvan gebruik maken, naar analogie van de Boekmodule?

• cees cools

cees cools - 2012-08-12

Robert Jan,
    heb je al enige suggesties? bij voorbaat dank.

Log in to post a comment.

Get latest updates about Open Source Projects, Conferences and News.

Sign up for the SourceForge newsletter:

JavaScript is required for this form.

No, thanks