Letter to my friends of stendhal game :)

Kezman
2010-01-19
2013-06-06
  • Kezman
    Kezman
    2010-01-19

Hi, just wanted to say a few things they already know, how much I like being in this game, the excellence of friends who met him, my friends are people to admire the meet your goals, i not exaggerate is the truth and make everything good, though there are bad people also helped only by trying to change for the better i just support them and help them if they ask me, although i know I cannot give solutions to all problems of life, when you need me I'll be there, every person is unique as you are, I'll miss everyone when I am retired, excuse me if it ever bother you I wish them the best, thanks for your friendship and always remember.

1 – PS I admit that cry to write every word of this letter.

2 - PS I hope you always remember me, how i always remember you

3 - P.S. Read this post for when you want to remember me, I wrote this letter so that everyone is always happy.

Hola, solo quería decir unas cosas que ya saben, lo mucho que me gusto estar en este juego,  la excelencia de amigos que encontré en él, mis amigos son personas para admirar sus metas las cumplen, no exagero es la verdad y hacen que todo sea bueno, aunque existan malas personas también los ayudo solo por intentar cambiarlos para bien, me limito a apoyarlos y ayudarlos si me lo piden, aunque sé que no puedo darles soluciones para todos los problemas de la vida, cuando me necesiten, estaré allí, cada persona es única así como son ustedes, voy a extrañarlos a cada uno cuando yo este retirado; perdónenme, si alguna vez les moleste, les deseo lo mejor siempre, gracias por sus amistades y siempre los recordare.

1 - P.S  Les confieso que llore al escribir cada palabra de esta carta.

2 - P.S Espero que siempre se acuerden de mi así como yo siempre me acuerdo de ustedes

3 - P.S.  Lee este mensaje para cuando te quieras acordar de mí, escribí esta carta para que siempre todos estén felices.

Anonymous

Cancel   Add attachments